Пријем пријава за упис ученика првог и другог разреда у продужени боравак врши се од 01. априла до 31. маја текуће школске године за наредну школску годину.
Предност приликом уписа ће, следећим редоследом, имати:
- Ученици- деца без родитељског старања
- Ученици – деца запослених самохраних родитеља
- Ученици чија су запослена оба родитеља
- Ученици –деца незапослених самохраних родитеља
Под самохраним родитељима, у смислу став 1. Тачка 2. И 4. Овог члана, подразумева се да је други родитељ непознат, преминуо, потпуно лишен родитељског права или је дете судским решењем/пресудом додељен једном родитељу на самостално старање.
2. ДОКУМЕНТА ПОТРЕБНА ЗА ПРИЈАВУ ЗА УПИС УЧЕНИКА У ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК
Члан 7.
Пријава за упис ученика у продужени боравак обавезно мора да садржи:
1. Потписану молбу родитеља/законског заступника са основним подацима ученика(име и презиме, разред) и родитеља( име и презиме, контакт подаци), разлозима за упис у продужени боравак и осталим подацима који могу бити релевантни за одлучивање о упису;
2. Оригинал или оверену копију потврде послодавца о радном ангажовању једног или оба родитеља;
3. Уколико родитељ самостално врши родитељско право, потребно је да уз потврду о запослењу достави и копију акта којим ту чињеницу потврђује.
ДОКУМЕНТА ЗА ПРИЈАВУ ЗА УПИС У ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК, ДОНОСЕ СЕ НА ЗАКАЗАНИ ТЕРМИН ИСПИТИВАЊА ЗРЕЛОСТИ ДЕТЕТА (КОД ПСИХОЛОГА/ПЕДАГОГА) ИЛИ НАЈКАСНИЈЕ 7 ДАНА НАКОН ТОГА.