Пријем пријава за упис ученика првог и другог разреда у продужени боравак врши се од 01. априла до 31. маја текуће школске године за наредну школску годину.

 

 Предност приликом уписа ће, следећим редоследом, имати:

-          Ученици- деца без родитељског старања

-          Ученици – деца запослених самохраних родитеља

-          Ученици чија су запослена оба родитеља

-          Ученици –деца незапослених самохраних родитеља

 

Под самохраним родитељима, у смислу став 1. Тачка 2. И 4. Овог члана, подразумева се да је други родитељ непознат, преминуо, потпуно лишен родитељског права или је дете судским решењем/пресудом додељен једном родитељу на самостално старање.

 

2. ДОКУМЕНТА ПОТРЕБНА ЗА ПРИЈАВУ ЗА УПИС УЧЕНИКА У ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК

 

Члан 7.

Пријава за упис ученика у продужени боравак обавезно мора да садржи:

1. Потписану молбу родитеља/законског заступника са основним подацима ученика(име и презиме, разред) и родитеља( име и презиме, контакт подаци), разлозима за упис у продужени боравак и осталим подацима који могу бити релевантни за одлучивање о упису;

2. Оригинал или оверену копију потврде послодавца о радном ангажовању једног или оба родитеља;

3. Уколико родитељ самостално врши родитељско право, потребно је да уз потврду о запослењу достави и копију акта којим ту чињеницу потврђује.

 

ДОКУМЕНТА ЗА ПРИЈАВУ ЗА УПИС У ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК,  ДОНОСЕ СЕ НА ЗАКАЗАНИ ТЕРМИН ИСПИТИВАЊА ЗРЕЛОСТИ ДЕТЕТА (КОД ПСИХОЛОГА/ПЕДАГОГА) ИЛИ НАЈКАСНИЈЕ 7 ДАНА НАКОН ТОГА.

 
 
 
 
 
 
Администрација      Законом заштићено. Сва права задржава   Ti Computers Solutions